- Zamówienia:
Sprzedawcą jest firma TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll z siedzibą przy ul. Rzemieślnicza 4, 89-200 Kołaczkowo, NIP: 924-188-73-05.
Zamówienia należy składać w formie pisemnej:
– e-mail: biuro@twojekonstrukcje.pl
– formularz kontaktowy na stronie www.twojekonstrukcje.pl
W zamówieniu należy podać przedmiot zmówienia, nr oferty przesłanej przez sprzedającego lub dołączyć ją, dane zamawiającego do wystawienia faktury oraz dostawy. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Zamówienie realizowane jest po akceptacji przez zamawiającego potwierdzenia zamówienia wysłanego przez sprzedającego na adres e-mail. Kupujący może zrezygnować z części lub całości zamówienia realizowanego przez Sprzedającego wyłącznie przed rozpoczęciem produkcji za uprzednią pisemną zgodą Sprzedającego. Zamówienia realizowane są w kolejności napływających zamówień. Termin realizacji wynosi 14 – 21 dni roboczych. Przy większych zamówieniach termin realizacji ustalany jest indywidualnie. Zastrzega się możliwość zmiany terminu dostawy z powodu wystąpienia okoliczności, na które sprzedający nie ma wpływu. - Transport i odbiór towaru:
Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy tylko i wyłącznie wyspecjalizowanymi firmami spedycyjnymi. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera – od 48h do 72h godzin od momentu nadania przez nas paczki. Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie. Opóźnienie dostawy nie podlega reklamacji i odszkodowaniu. Zamawiający nie może również zrezygnować z zamówienia w wyniku opóźnienia dostawy. Przesyłki dostarczane są w godzinach 07:00-15:00 w dni robocze. Przesyłki o wadze do 30 kg doręczane są do drzwi domu, mieszkania, biura lub magazynu. W przypadku przesyłek cięższych kurier dostarczy je do tzw. ’pierwszych drzwi’ budynku lub bramy posesji i nie ma bezpośredniego obowiązku wniesienia przesyłki we wskazane miejsce. Możliwy jest osobisty odbiór towaru lub za pośrednictwem firmy kurierskiej Zamawiającego. Towar koniecznie należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kierowcy/kuriera. Kurier ma obowiązek poczekać, aż klient sprawdzi przesyłkę. W przypadku stwierdzenia śladów uszkodzeń powstałych w czasie dostawy prosimy o spisanie „Protokołu szkody” z kurierem/kierowcą. Brak protokołu szkody spisanego w trakcie odbioru towaru wiąże się utratą możliwości złożenia reklamacji na uszkodzenia towaru. Należy pamiętać, iż podpisanie odbioru bez uprzedniego sprawdzenia produktu oznacza odbiór towaru bez zastrzeżeń. - Płatność:
Złożone zamówienie wiąże się obowiązkiem zapłaty. Instytucje tj. urzędy, szkoły zobowiązani są do dokonywania płatności przelewem po otrzymaniu towaru w terminie 7-14 dni. Termin płatności ustalany jest przy przyjęciu zamówienia. Prywatne przedsiębiorstwa, osoby nie prowadzące działalności oraz spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty i zarządcy nieruchomościami, parafie płatność za towar dokonują przed dostawą przelewem na konto bankowe na podstawie wystawionej faktury proforma lub podczas odbioru towaru w siedzibie firmy – gotówką. Po dłuższej współpracy jest możliwość odroczenia płatności. Podawane ceny są cenami netto. Podatek VAT na cały asortyment dla wszystkich kupujących wynosi 23%. Towar do chwili zapłaty pozostający własnością sprzedawcy. - Gwarancja:
Okres gwarancji wynosi ustawowo 24 miesiące od daty sprzedaży. Istnieje możliwość wydłużenia tego okresu poprzez pisemne potwierdzenie producenta. Użytkowanie produktu niezgodne z jego przeznaczeniem, przeróbki we własnym zakresie, uszkodzenia na skutek anomalii i kataklizmów pogodowych nie podlegają gwarancji.
W związku z procesem produkcyjnym, wymiary oferowanych przez nas produktów mogą różnić się od wartości nominalnych o maksymalnie +/- 5%.
Tolerancja ta jest zgodna z normami branżowymi i nie stanowi podstawy do reklamacji. - Reklamacje:
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – należy spisać protokół szkody z kurierem i składać reklamację w firmie kurierskiej.
Jeśli uszkodzenie przesyłki powstało w trakcie transportu, kupujący może domagać się odszkodowania tylko od przewoźnika.
Jeśli reklamacje składane są w ramach gwarancji – prosimy przestrzegać terminu wskazanego w karcie gwarancyjnej. Reklamacji podlegają tylko towary będące własnością kupującego (towary opłacone).
Aby zgłosić reklamację należy:
1. Wypełnić FORMULARZ REKLAMACYJNY. Sprawdzić czy podane w formularzu dane są poprawne.
2. Spakować paczkę: zwracany towar, wypełniony formularz, dowód zakupu (oryginał lub kopia faktury VAT).
3. Dobrze zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu i wysłać ją na adres:
TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll, ul. Rzemieślnicza 4, 89-200 Kołaczkowo – Tel. 730 098 347
Nie przyjmujemy paczek przesłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji informujemy telefonicznie lub e-mailowo; kontakt telefoniczny / e-mailowy – następuje na dane podane w załączonym do paczki FORMULARZU REKLAMACYJNYM.
6. Okres naprawy/wymiany wynosi do 21 dni roboczych. W przypadku, gdy naprawa wymaga wymiany części, które należy sprowadzić od zewnętrznych dostawców, czas usunięcia reklamacji wydłuża się do 30 dni roboczych.
7. Wszelkie reklamacje gwarancyjne będą przyjmowane przez Sprzedającego wyłącznie z chwilą dokonania pełnej zapłaty za dostarczony towar. - Postanowienia końcowe:
Akceptując niniejszy regulamin Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych przez TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll w związku z realizacją umowy.- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll a Kupującym jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
- Kopiowanie tekstów, zdjęć dostępnych na stronie internetowej, katalogach ofertach bez zgody właściciela jest zabronione. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.