- Zamówienia:
Sprzedawcą jest firma TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll z siedzibą przy ul. Rzemieślniczej 4, 89-200 Kołaczkowo, NIP: 924-188-73-05.
Zamówienia należy składać w formie pisemnej:
– e-mail: biuro@twojekonstrukcje.pl
– formularz kontaktowy na stronie www.twojekonstrukcje.pl
W zamówieniu należy podać przedmiot zmówienia, nr oferty przesłanej przez sprzedającego lub dołączyć ją, dane zamawiającego do wystawienia faktury oraz dokładny adres dostawy lub montażu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Zamówienie realizowane jest po akceptacji przez zamawiającego oraz wystawieniu potwierdzenia zamówienia przesłanego przez sprzedającego na adres e-mail kupującego. Kupujący może zrezygnować z części lub całości zamówienia realizowanego przez Sprzedającego wyłącznie przed rozpoczęciem produkcji za uprzednią pisemną zgodą Sprzedającego. Zamówienia realizowane są w kolejności napływających zamówień. Termin realizacji wynosi 21– 28 dni roboczych, w przypadku zakupienia wiaty drewnianej termin zamówienia może ulec wydłużeniu do 35 dni roboczych. Przy zamówieniu większej ilości wiat termin realizacji ustalany jest indywidualnie. Zastrzega się możliwość zmiany terminu dostawy z powodu wystąpienia okoliczności, na które sprzedający nie ma wpływu. - Transport i odbiór towaru:
Wszystkie Nasze wiaty dostarczamy własnym transportem – jeśli towar został zakupiony bez usługi montażu – dostarcza je tylko jeden pracownik – kierowca. Zamawiający jest zobowiązany do zorganizowania rozładunku zamówionych towarów we własnym zakresie, chyba że została ustalona dodatkowa usługa rozładunku. Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane wystąpieniem okoliczności na które nie miało wpływu. Opóźnienie dostawy nie podlega reklamacji i odszkodowaniu. Zamawiający nie może również zrezygnować z zamówienia w wyniku opóźnienia dostawy. Produkty dostarczane są w godzinach 07:00-15:00 w dni robocze, chyba że termin został ustalony z zamawiającym indywidualnie. Możliwy jest osobisty odbiór towaru lub za pośrednictwem firmy przewozowej Zamawiającego. Towar koniecznie należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kierowcy. Kierowca ma obowiązek poczekać, aż klient sprawdzi towar oraz podpisać z zamawiającym protokół odbioru. W przypadku stwierdzenia śladów uszkodzeń powstałych w czasie dostawy prosimy o spisanie uwag w protokole odbioru wraz z kierowcą. Brak spisania uwag w protokole odbioru w trakcie odbioru towaru wiąże się utratą możliwości złożenia reklamacji na uszkodzenia towaru.
Należy pamiętać, iż podpisanie protokołu odbioru bez uprzedniego sprawdzenia produktu oznacza odbiór towaru bez zastrzeżeń. - Produkcja i przygotowanie do montażu:
- szkic zostaje wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w potwierdzeniu zamówienia – klient ma 48h na zapoznanie się z rysunkiem oraz zgłoszenie ewentualnych uwag – po tym czasie uznajemy, że rysunek jest zgodny ze specyfikacją, a wiata zostaje przekazana na produkcję.
W związku z procesem produkcyjnym, wymiary oferowanych przez nas produktów mogą różnić się od wartości nominalnych o maksymalnie +/- 5%.
Tolerancja ta jest zgodna z normami branżowymi i nie stanowi podstawy do reklamacji.- Zamawiający przed ustaleniem terminu montażu zobowiązany jest :
- w przypadku wiat śmietnikowych i rowerowych do przygotowania podłoża pod montaż wiaty, tzn. do uporządkowania terenu, wypoziomowania, jeśli podłoże nie jest utwardzone (gruntowe) to zamawiający zobowiązany jest do przygotowania wypoziomowanych bloczków betonowych w miejscach kotwienia stóp montażowych, chyba że bloczki wraz z usługą poziomowania zostały zakupione u sprzedającego
- w przypadku wiat przystankowych i palarni do przygotowania podłoża pod montaż wiaty, tzn. do uporządkowania terenu – wiaty w/w zostają montowane za pomocą fundamentów punktowych.
- jeżeli montaż odbywa się na terenie budowy lub innym, gdzie wymagane są specjalne uprawnienia, dokumenty, szkolenia BHP lub ubiór montażystów Zamawiający ma obowiązek poinformować o tym Sprzedającego przed montażem. W przypadku nie podania takiej informacji,a w konsekwencji braku możliwości montażu w danym dniu Zamawiający zostanie obciążony kosztami dojazdu oraz postojowego.
- w firmie zatrudnieni są również obcokrajowcy, którzy posługują się językiem polskim w stopniu komunikatywnym, są delegowani na montaże w całym kraju – jeśli zamawiający nie akceptuje pracowników innego pochodzenia niżeli polskie zobowiązany jest do poinformowana Zamawiającego przed planowanym montażem. W innym przypadku jeśli, problem zostanie zgłoszony w dniu i na miejscu montażu Zamawiający zostanie obciążony kosztami dojazdu oraz postojowego.
- jeśli montaż nie odbędzie się w terminie wyznaczonym przez Sprzedającego, z winy Zamawiającego termin montażu może ulec wydłużeniu z uwagi na wcześniej zaplanowane montaże – zamówienie zostanie przerzucone na koniec kolejki.
- podania rodzaju podłoża na jakim będzie montowana wiata (kostka brukowa, beton, bloczki betonowe, płyty chodnikowe, asfalt itp.)
- podania osoby do kontaktu – tj. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail
- Montaż wiat:
a) w dniu montażu zamawiający lub osoba podana przez zamawiającego (upoważniona do nadzorowania prac oraz podpisania protokołu odbioru) zobowiązana jest do wskazania dokładnego miejscu montażu oraz przebywania na miejscu w celu nadzorowania prac
b) o dacie montażu zamawiający jest informowany z przynajmniej 3 dniowym wyprzedzeniem
c) monterzy kontaktują się z osobą wyznaczoną do kontaktu w celu przekazania informacji o zbliżaniu się do miejsca montażu około godzinę przed dojazdem na miejsce docelowe
d) w przypadku braku osoby wyznaczonej w miejscu umówionym wcześniej monterzy czekają godzinę, jeśli nikt się nie pojawi kosztami dojazdu oraz oczekiwania zostanie obciążony Zamawiający
e) montaż rozpoczyna się po rozładowaniu towaru na wcześniej wyznaczonym, uporządkowanym miejscu
f) należy zwrócić uwagę, aby podłoże pod wiatę było wyrównane i wypoziomowane
g) w trakcie prac monterzy są zobowiązani do przestrzegania podstawowych przepisów Bhp
h) montaż odbywa się według wcześniej ustalonych warunków, wiedzy specjalistycznej i technicznej, a także naszych standardów zamawiający nie ma prawa negować sposobu pracy monterów – chyba, że rażąco naruszają przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy
i) po zakończonym montażu Zamawiający lub osoba upoważniona przez Zamawiającego jest zobowiązana sprawdzenia wykonanej pracy oraz do podpisania protokołu odbioru prac przekazanym przez montażystów
j) UWAGA: protokół musi zostać podpisany w dniu zakończenia montażu! Nasi monterzy są upoważnieni do odbioru końcowego produktu.
k) jeżeli zmawiający lub osoba upoważniona przez Zamawiającego nie zgłosi się do podpisania protokołu, Sprzedający ma prawo uznać wykonane prace za zakończone bez zastrzeżeń, uniemożliwiając zgłaszanie uwag w innym terminie - Płatność:
Złożone zamówienie wiąże się obowiązkiem zapłaty. Instytucje tj. urzędy, szkoły, jednostki budżetowe zobowiązani są do dokonywania płatności przelewem po otrzymaniu towaru w terminie 7-14 dni. Termin płatności ustalany jest przy przyjęciu zamówienia. Prywatne przedsiębiorstwa, osoby nie prowadzące działalności oraz spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty i zarządcy nieruchomościami, parafie płatności za towar dokonują przed dostawą przelewem na konto bankowe na podstawie wystawionej faktury pro forma lub podczas odbioru towaru w siedzibie firmy – gotówką. Po dłuższej współpracy jest możliwość odroczenia płatności. Podawane ceny są cenami netto. Podatek VAT na cały asortyment dla wszystkich kupujących wynosi 23%. Towar do chwili zapłaty pozostaje własnością sprzedawcy. - Gwarancja:
Okres gwarancji wynosi ustawowo 24 miesiące od daty sprzedaży. Istnieje możliwość wydłużenia tego okresu poprzez pisemne potwierdzenie producenta. Użytkowanie produktu niezgodne z jego przeznaczeniem, przeróbki we własnym zakresie, uszkodzenia na skutek anomalii i kataklizmów pogodowych nie podlegają gwarancji. - Reklamacje:
W przypadku otrzymania i zamontowania uszkodzonej wiaty – należy spisać uwagi w protokole odbioru wraz z monterami obecnymi na miejscu.
1. jeśli szkody nie nastąpiły w trakcie transportu: zakupiony towar można reklamować w ciągu 24 miesięcy od daty jego zakupu.
2. Zamawiający zobowiązany jest do przestrzegania instrukcji użytkowania oraz eksploatacji wiat (załącznik) – w przeciwnym przypadku reklamacja może zostać odrzucona.
3. Reklamacji nie podlegają płytkie zarysowania konstrukcji oraz blachy. Głębokie rysy zostaną wypełnione farbą zaprawkową, która może być w innym odcieniu. Blacha trapezowa jest w II gatunku, zatem drobne zarysowania jak i delikatne wgniecenia blachy są naturalne.
4. Uszkodzenia mechaniczne takie jak wgniecenia itp. nie podlegają reklamacji.
5. Do skręcania konstrukcji używamy nitów aluminiowych oraz wkrętów samo wiercących (farmerskich) w kolorze srebrnym.
6. Rura spustowa przy wiatach jest prosta (nie wykonujemy „kolanek” z odprowadzeniem wody).
7. Blacha trapezowa oraz panele z blachy powlekanej od zewnątrz są w kolorze RAL wybranym z Naszego wzornika, od strony wewnętrznej blacha oraz panele są w kolorze jasnoszarym/białym – nie podlega to reklamacji.
8. Przy furtkach dwuskrzydłowych stosujemy jeden rygiel na górze wiaty – jeśli, zamawiający życzy sobie rygiel również na dole wiaty zobligowany jest do poinformowania o tym w trakcie składania zamówienia – jest to element dodatkowo płatny.
9. W przypadku zakupu wiaty/altany z poszyciem ścian z paneli z blachy powlekanej klient jest zobowiązany we własnym zakresie do niezwłocznego ściągnięcia folii zabezpieczającej (monterzy nie ściągają folii po skończonym montażu).
10. Ze względu na różnice w ustawieniach monitora, kolory materiałów mogą nie być dokładnym odwzorowaniem rzeczywistych barw.Jeśli reklamacje składane są w ramach gwarancji – prosimy przestrzegać terminu wskazanego w karcie gwarancyjnej. Reklamacji podlegają tylko towary będące własnością kupującego (towary opłacone i odebrane z podpisanym protokołem odbioru).
Aby zgłosić reklamację należy:
1. Przesłać w wiadomości e-mail: druk potwierdzający zamówienie, dowód zakupu oryginał lub kopie faktury VAT.
2. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie zdjęć z dokładnym opisem usterek na adres e-mail.
3. Producent zastrzega sobie prawo wykonania oględzin przedmiotu reklamacji w celu oceny jej zasadności.
4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji informujemy telefonicznie lub e-mailowo – kontakt telefoniczny/e-mailowy – następuje na dane podane w wiadomości przesłanej przez Zamawiającego.
6. Okres naprawy/wymiany wynosi do 21 dni roboczy od daty uznania reklamacji. W przypadku, gdy naprawa wymaga wymiany części, które należy sprowadzić od zewnętrznych dostawców, czas usunięcia reklamacji wydłuża się do 30 dni roboczych.
7. Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia w uzgodnionym terminie i na określony czas dostępu do reklamowanej konstrukcji stalowej w celu wykonana oględzin i usunięcia wad.
8. Wszelkie reklamacje gwarancyjne będą przyjmowane przez Sprzedającego wyłącznie z chwilą dokonania pełnej zapłaty za dostarczony towar.
9. Reklamacją nie są objęte czynności, które klient powinien wykonać we własnym zakresie, takie jak ściąganie folii z paneli, czyszczenia konstrukcji, smarowania zawiasów itp. - Postanowienia końcowe:
Akceptując niniejszy regulamin Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll w związku z realizacją umowy.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy TwojeKonstrukcje.pl Angelika Kroll a Kupującym jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
- Kopiowanie tekstów, zdjęć dostępnych na stronie internetowej, katalogach ofertach bez zgody właściciela jest zabronione. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA ,EKSPLOATACJI I KONSERWACJI WIATY
- Kupujący zobowiązany jest co 3 miesiące wykonywać czynności konserwujące polegające na czyszczeniu konstrukcji oraz smarowaniu części tego wymagających (np. zawiasy) – we własnym zakresie i na własny koszt.
- Do bieżącego czyszczenia konstrukcji stalowej należy używać ciepłej wody z niewielką ilością środka czyszczącego.
- Przyklejone zanieczyszczenia należy namoczyć, a następnie zetrzeć przy pomocy ściereczki bawełnianej.
- Do czyszczenia konstrukcji zabrania się używania ściereczek z warstwą szorującą, środków do szorowania oraz rozpuszczalników takich jak np. nitro, aceton – może to doprowadzić do uszkodzenia powłoki lakierniczej wiaty/altany.
- Zabrania się doprowadzać do zalegania brudu, piasku lub innych materiałów ściernych, które dostały się podzespołów konstrukcji z powodu niewłaściwej obsługi i eksploatacji.
- Zawiasy należy co najmniej raz na kwartał zakonserwować smarem maszynowym.
- W okresie zimowym należy usuwać nadmiar śniegu z dachu. Do usuwania śniegu nie powinno się używać narzędzi mogących spowodować uszkodzenie powierzchni dachu.
- Dodatkowe obciążenie konstrukcji w jakikolwiek sposób jest zabronione.
- Opieranie przedmiotów (lub opieranie innych konstrukcji) o elementy konstrukcji wiaty w jakikolwiek sposób jest zabronione.
- Obciążenie dodatkowe ławek w jakikolwiek sposób jest zabronione w przypadku wiat przystankowych, palarni itp.
- Nie użytkować wiaty, gdy którekolwiek z elementów konstrukcji są obluzowane.
- W przypadku uszkodzenia jakiegokolwiek elementu konstrukcji wiaty należy natychmiast powiadomić producenta.
- W przypadku zakupu wiaty/altany z poszyciem ścian z paneli z blachy powlekanej klient jest zobowiązany we własnym zakresie do niezwłocznego ściągnięcia folii zabezpieczającej.
- Nie stosowanie się do powyższych instrukcji użytkowania oraz eksploatacji wiaty skutkuje utratą gwarancji producenta.